Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Piet, zwart of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Dat is dezelfde instelling als iemand van het platteland die nooit het dorp uitkomt en vanwege berichtgeving in de media denkt dat je in de Randstad op iedere hoek van de straat wordt vermoord. In werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo. Zolang je niet naÔef bent en niet de beruchte plekken gaat opzoeken is er niets aan de hand.
    Niet zo heel lang geleden waren Egypte, Turkije, TunesiŽ en SyriŽ nog prima bestemmingen om te gaan backpacken.

Voor de eerste drie kan het backpacken ogenschijnlijk weer. Maar dat zou ik eigenlijk niemand aanraden zonder zwaar bovengemiddelde reiservaring. Zelfs het voorheen volstrekt veilige JordaniŽ is niet meer wat het geweest is (al is JordaniŽ wellicht veiliger dan de Utrechtse tram).
    Ben je Blind ofzo?

Comment

Amerikaanse B-artiesten hebben ook een mening over zwarte Piet : https://www.ad.nl/show/ook-kim-karda...piet~a073c724/

Goed dat ze daar aandacht aan besteden, want Amerika heeft verder totaal geen problemen op het gebied van racisme. En als echte Amerikaan wijs je natuurlijk altijd naar de rest van de wereld.
      Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Kick out Sinterklaas!

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binn...WOw?ocid=ientp
        Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Mooi, kan ik ook stoppen met sparen voor ze want dat gaat later ook allemaal naar de belastingdienst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
            Heb je ook al een groepering tegen die coca cola kabouter?

Comment

"ook al ben ik zwart als roet meen het toch goed". Zegt mij voldoende. Zwarte Piet is racistisch...

Comment

Onzin.

Onbekend maakt onbemind , wat vroeger normaal was is het nu niet meer maar dat heeft niets met racisme te maken.

Dan kun je goed bedoelde postbus51 spotjes van vroeger misschien ook wel als racistisch bestempelen.

Comment

Aan de andere andere kant ken ik geen enkel spreekwoord of gezegde dat positief is over zwarte piet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
                    Aan de andere andere kant ken ik geen enkel spreekwoord of gezegde dat positief is over zwarte piet.
                    Die ken ik ook niet over PSV...
                    Als niemand luistert naar niemand vallen er doden in plaats van woorden - Jana BeranovŠ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bonehead Bekijk Berichten
                      Die ken ik ook niet over PSV...
                      Vuile klootzak!

Comment

Vuile klootzak!
                        En terecht. En PSV telt toch niet mee...
                        Als niemand luistert naar niemand vallen er doden in plaats van woorden - Jana BeranovŠ

Comment

En terecht. En PSV telt toch niet mee...
                          Nee, Heracles heeft nog een idee.

Comment

Nee, Heracles heeft nog een idee.
                            Grijze muizen hebben lange staarten.

Comment

Grijze muizen hebben lange staarten.
                              Dus PSV wordt kampioen!

Comment

Dus PSV wordt kampioen!
                                Zolang heer Bommel blijft zitten wel ja. En anders zorgt hij wel voor veel vermaak.

Ik wil best geloven dat zwarte Piet an sich niet racistisch is. en ik geloof best dat het wel racistisch opgevat kan worden. Mijn probleem is dat ik denk dat er een hele grote verborgen agenda achter zit bij de grote groep die hard voor- en tegenstanders.

Ik ben er zeer verdrietig onder dat die mensen in onze samenleving steeds haakser op elkaar komen te staan. De nuance is compleet weg.

Comment

Working...
                                X