Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HHC Hardenberg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Dat kan, moeten ze 1 of 2x degraderen.
    Of die andere clubs moeten er nog meer geld tegenaan gooien en de eigen jeugd nog meer verwaarlozen.

Comment

HHC ligt wel in een uithoek inderdaad. Vervelend voor de andere teams, dat er zo'n verre tussen zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
        HHC ligt wel in een uithoek inderdaad. Vervelend voor de andere teams, dat er zo'n verre tussen zit.
        Komen zelfs niet meer opdagen voor een oefenpotje tegen Jong Zwolle......................................

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
          Komen zelfs niet meer opdagen voor een oefenpotje tegen Jong Zwolle......................................
          Onzin.
          De teams stonden al op het veld, maar de wedstrijd ging niet door vanwege bliksem en onweer.

Comment

https://www.destentor.nl/amateurvoet...rden~a6a89e93/

HHC wordt beschreven als een serieuze titelkandidaat.
            Is dat niet wat overdreven ?

Overigens : jammer dat er overal nog steeds staat van d-m-y, H:i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
              https://www.destentor.nl/amateurvoet...rden~a6a89e93/

HHC wordt beschreven als een serieuze titelkandidaat.
              Is dat niet wat overdreven ?
              Nee, hele sterke en volwassen ploeg die van iedereen kan winnen. Dan kun je gewoon meedoen hoor.

Comment

Komende zaterdag tegen het ASWH van Unregistere.
                Ik ben benieuwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
                  Komende zaterdag tegen het ASWH van Unregistere.
                  Ik ben benieuwd.
                  Ik denk dat HHC wint. Maar wie weet.

De voorbeschouwing van Jan Vosjan laat wel lang op zich wachten, daar ben ik vooral benieuwd naar.

Comment

Iedere keer als ik de naam Jan Vosjan zie denk ik: hee, dat is een palindroom. Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo. Dat had ķe Vovnaj moeten heten.

Comment

Jan Vosjan bestaat echt
                      Hij is voorzitter van HHC clubsupport , een grote supportersvereniging van HHC.
                      In het dagelijks leven is hij geschiedenisleraar aan een scholengemeenschap in Hardenberg, wat ook de vele historische beschouwingen in zijn voorbeschouwingen verklaart.
                      Unregistere, grote kans, dat je hem zaterdag ziet in Hendrik Ido Ambacht.

Comment

Jan Vosjan is een hoax en ik app altijd met een chatbot.

Comment

Allemaal goed en wel, maar ik ben vooral benieuwd naar de voorbeschouwing... Bij ons staat hij er al een tijdje op, maar bij HHC gaat het alleen nog over Sinterklaas.

Comment

Heeft iemand het nummer van Jan Vosjan?

Comment

Alleen de chatbot van hem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
                                Allemaal goed en wel, maar ik ben vooral benieuwd naar de voorbeschouwing... Bij ons staat hij er al een tijdje op, maar bij HHC gaat het alleen nog over Sinterklaas.
                                Alstu: https://www.facebook.com/hhcclubsupp...53246184935542. Met de persoonlijke groetjes van Jan. (of ja, z'n chatbot )

Comment

Working...
                                X