Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roda JC Nieuwstopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Roda JC Nieuwstopic

Kalezic: 'Roda JC moet een stabiele Eredivisie-ploeg worden'

Zal ie toch 90% van de selectie moeten zien te lozen.

Comment

Denk dat dit wel een goeie is voor Roda JC. Bij De Graafschap waren ze er erg tevreden over en deed hij het gewon goed. Slechts enkele beleidsmakers dachten anders over toen.

Comment

Onder Kalezic was De Graafschap toch een redelijke eredivisieclub? Na zijn vertrek ging het bergafwaarts met de club als ik het goed heb.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
          Zal ie toch 90% van de selectie moeten zien te lozen.
          Ook al vervangen ze die door spelers vanReal Madrid, dan hebben ze nog altijd de scheids tegen.
          All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Lijkt me dan goedkoper en doelmatiger om scheidsrechters en tegenstanders om te kopen.
            Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Comment

Sjezus wat een slecht stuk journalistiek.

Comment

Ik heb net het speelschema gekregen ivm werk en Roda speelt in februari en maart maar 1x thuis. 13-02-2016 tegen Twente en 06-03-2016 tegen Vitesse.

Zitten in die periode veel beker/interlands/uitduels ingepland?
                  -
                  Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                  En God huilt vroom alleen
                  -

Comment

Begin februari en begin maart een bekerronde. Er staat volgens mij nog geen oefeninterland gepland, maar meestal oefenen we in maart.
                    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                      Ik heb net het speelschema gekregen ivm werk en Roda speelt in februari en maart maar 1x thuis. 13-02-2016 tegen Twente en 06-03-2016 tegen Vitesse.

Zitten in die periode veel beker/interlands/uitduels ingepland?
                      Nee dat valt wel mee. Het competitieprogramma steekt in die periode gewoon gek in elkaar;

zaterdag 16 januari 2016 Roda JC AZ
                      zaterdag 23 januari 2016 Excelsior Roda JC
                      donderdag 28 januari 2016 Roda JC FC Utrecht
                      zondag 31 januari 2016 Roda JC Ajax
                      zaterdag 6 februari 2016 ADO Den Haag Roda JC
                      zaterdag 13 februari 2016 Roda JC FC Twente
                      zondag 21 februari 2016 Feyenoord Roda JC
                      zondag 28 februari 2016 Heracles Almelo Roda JC
                      zondag 6 maart 2016 Roda JC Vitesse
                      vrijdag 11 maart 2016 De Graafschap Roda JC
                      zaterdag 19 maart 2016 SC Cambuur Roda JC

We beginnen 2016 met 3 keer thuis in 4 duels binnen 15 dagen.
                      Later een periode van 5 duels waarin maar 1 keer in Kerkrade wordt gespeeld.

Alleen de 26e maart is een interlandweekend volgens mij.

Je zou bijna denken dat Carnaval de oorzaak is maar dat valt op 6 februari, dus precies tussen twee thuisduels in.

Comment

Sowieso heeft Roda een ongebalanceerd thuisprogramma. De laatste 8 thuisduels zijn tegen clubs die vorig jaar bijna allemaal in het linker rijtje eindigden: AZ, Utrecht, Ajax, Twente, Vitesse, Heerenveen, PSV en Willem II.
                        -
                        Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                        En God huilt vroom alleen
                        -

Comment

Sowieso heeft Roda een ongebalanceerd thuisprogramma. De laatste 8 thuisduels zijn tegen clubs die vorig jaar bijna allemaal in het linker rijtje eindigden: AZ, Utrecht, Ajax, Twente, Vitesse, Heerenveen, PSV en Willem II.
                          http://www.devoetbalkantine.nl/showt...ll=1#post24888

Comment

Van dat rijtje kunnen zomaar 4 clubs dit jaar in het rechterrijtje eindigen.

Comment

Vriend Joost.

Wat gaat de opstelling ongeveer worden bij Roda ?

Comment

Working...
                              X