Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het grote Feyenoord nieuwstopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het topsportklimaat was ook alweer gevallen toch? Dat proberen we iig al sinds Bosz. Dus dat gaat helemaal goedkomen.
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Als de jeugdopleiding belangrijker moet worden is het in elk geval niet aan te raden om Cocu als trainer aan te stellen.
      "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Fraser is ook al gepolst en zou de voornaamste kandidaat zijn. Kansen van Steijn zijn kleiner geworden doordat Loekie niet meer in de Kuip werkt. De entree van Arnesen zou dan weer gunstig kunnen zijn voor Cocu.

Comment

UEFA straft Feyenoord na wangedrag supporters tijdens uitwedstrijd tegen Young Boys. Voor de uitwedstrijd tegen Porto mag Feyenoord geen supporters meenemen.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
            UEFA straft Feyenoord na wangedrag supporters tijdens uitwedstrijd tegen Young Boys. Voor de uitwedstrijd tegen Porto mag Feyenoord geen supporters meenemen.
            Lijkt me zo heerlijk, gewoon iemand straffen, die er geen flikker aan kan doen.
            All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Originally posted by JFK View Post
              Dat is een goed idee! Als jij nou even heel irritant gaat doen, dan ban ik gevegt vanwege jouw wangedrag.

Comment

Originally posted by Jamel View Post
                Dat is een goed idee! Als jij nou even heel irritant gaat doen, dan ban ik gevegt vanwege jouw wangedrag.
                Eerst!
                Flikker jij toch lekker een eind op!

Nu graag JFK en Kip bannen.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
                  Elke keer weer dezelfde kut supporters die het verkloten. En maar janken het hoort er bij Uefa Maffia, zo vreselijk klaar met die figuren. Het zijn dezelfde die constant wanbeleid roepen en overal tegen zijn.

Deze week ook weer een mooi voorbeeld over de nieuwe CFO en TD, de ene is een jood en de andere vriendje van de nieuwbouw maffia. Zo vreselijk kansloos.

Comment

Originally posted by JFK View Post
                    Is inderdaad klote voor de normale supporters die natuurlijk al lang hun reis naar Porto hebben geregeld. Daar denkt de UEFA niet aan. Stel zo'n straf dan uit tot de eerste wedstrijd waarvoor nog niet geloot is. Hetzelfde laatst met Chelsea-Ajax.

Comment

https://www.ad.nl/transfer-talk/feye...uren~a1eeaca1/
                      Last edited by MWLC; 18-12-2019, 18:03.

Comment

Kelly hopen ze nog ergens in Engeland te kunnen slijten.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
                          Kelly hopen ze nog ergens in Engeland te kunnen slijten.
                          Hopen kan altijd, echter toen hij op de bank zat bij een degradatiekandidaat uit het Championship was er al geen hond in hem geinteresseerd.
                          "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post

Hopen kan altijd, echter toen hij op de bank zat bij een degradatiekandidaat uit het Championship was er al geen hond in hem geinteresseerd.
                              Ja, het zal niet eenvoudig zijn, maar met wat bevriende zaakwaarnemers is er misschien wat te regelen.

Comment

Klopt,George Johnston

Comment

Working...
                                X