Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het grote Feyenoord nieuwstopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dickie is bijna akkoord

Comment

Originally posted by Miramar View Post
      Dickie is bijna akkoord
      Tevreden?
      Ben je Blind ofzo?

Comment

Originally posted by Atreides View Post
        Tevreden?
        Ach, een tussenhulp. Meer niet.

Comment

Ach, een tussenhulp. Meer niet.
          Leermeester voor Reverend Dirk.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
            Leermeester voor Reverend Dirk.
            Reverend Dirk hoeft het van mij niet te worden. Maurice Steijn zou ik graag zien.

Comment

Dan kan je net zo goed Danny Buys aanstellen.

Comment

Reverend Dirk hoeft het van mij niet te worden. Maurice Steijn zou ik graag zien.
                Altijd klagen en dan zelf met Maurice Steijn aankomen? Catenaccio met VVV spelen is al mooi genoeg om Feyenoord trainer te worden?

Zelfde met Fraser trouwens, wat heeft die nou voor bijzonders gepresteerd als trainer?

Net als Jaap Stam, gehaald omdat ie bij PEC met 7 uit 3 begon. Waarna PEC ook onder Stam weer terugviel aar zijn normale niet al te veel voorstellende niveau.

Comment

Originally posted by Atreides View Post
                  Tevreden?

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                    Stam wil weg zonder afkoopsom.
                    Is meer dan logisch. Als jezelf weggaat moet je geen afkoopsom betalen.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                      Altijd klagen en dan zelf met Maurice Steijn aankomen? Catenaccio met VVV spelen is al mooi genoeg om Feyenoord trainer te worden?

Zelfde met Fraser trouwens, wat heeft die nou voor bijzonders gepresteerd als trainer?

Net als Jaap Stam, gehaald omdat ie bij PEC met 7 uit 3 begon. Waarna PEC ook onder Stam weer terugviel aar zijn normale niet al te veel voorstellende niveau.
                      Het klagen over Feyenoord hoort bij de club.

Comment

Wanneer gaat Van Persie zich eens op zijn trainerscarriere richten? In tegenstelling tot Kuyt zie ik in hem namelijk wel een potentieel toptrainer.

Comment

Originally posted by Jamel View Post
                          Wanneer gaat Van Persie zich eens op zijn trainerscarriere richten? In tegenstelling tot Kuyt zie ik in hem namelijk wel een potentieel toptrainer.
                          Is hij al begonnen met zijn diploma's te behalen voor het trainersschap?

Comment

Originally posted by stc View Post
                            Is hij al begonnen met zijn diploma's te behalen voor het trainersschap?
                            Nee, volgens mij niet.

Comment

Nee. Als het goed is, kan hij wel een deel van de cursus overslaan.

Comment

Ok. Maar heeft van Persie ooit aangegeven het trainersvak in te willen?

Comment

Working...
                                X