Ik ben in 36 jaar vier keer bij Groene Ster geweest. Zal er vast nog wel eens komen maar niet komende zondag, ik ben op de Wolfsberg in Herten te vinden zondag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Derde divisie zondag 2019/2020
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk BerichtenOei, pittig uitpotje voor ons. Zou Joost nog gaan kijken?
Comment
-
Dat is het ook gebleven, geen goals bij Groene Ster - HSC.
Fregge mocht wél juichen. Blauw Geel won keurig met 1-2 op bezoek bij Lienden.Zijn belevenissen in de Betuwe lezen we hier vast nog wel.
OSS '20 blijft koploper na een benauwde 2-1 zege op Hoogland. OFC is de eerste achtervolger, zij wonnen met 1-2 bij Hercules. Bilal El Amrani maakte de eerste goal voor de club uit Oostzaan, hij scoort dus makkelijk op het veld van Hercules. Ook Gemert handhaaft zich bovenin door een 2-0 overwinning op EVV.
Onderin pakte UNA drie belangrijke punten tegen Quick (1-0). Westlandia won met 1-3 bij ADO '20 en klom flink op de ranglijst. Tot slot eindigde het treffen tussen Jong ADO Den Haag en Dongen onbeslist (2-2).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk BerichtenBedankt nog! 0-0 hier vooralsnog, matig niveau hoor.
Maar goed, wel weer een puntje erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk BerichtenWeinig van meegekregen vandaag. Hooguit wat twitterberichtjes waarbij werd aangegeven dat er inderdaad weinig gebeurde voor beide doelen.
Nuttig puntje voor beide schat ik zo in.
Bij EVV moeten ze echt gek worden denk ik. Ik lees via zowel Gemert als het Eindhoven Dagblad dat EVV de kansen krijgt en Gemert de punten pakt. En dat is niet voor het eerst dat het EVV overkomt.
Comment
-
Groene Ster dus doelpuntloos tegen HSC '21.
HSC eerste helft wat gevaarlijker, laatste half uur Groene Ster vooral. Toen bakte HSC er weinig meer van. Maar van beide kanten weinig kansen, dus 0-0 logische uitslag.
Zo nu en dan pittige strijd, met uiteindelijk 5 gele kaarten (waarvan 4 voor HSC). In eerste helft nog aantal mooie buitenspelsituaties, tweede helft viel er helaas helemaal geen eer te behalen en was het een kwestie van volgen voorlaatste verdediger.
HSC wel prima clubmensen in de bestuurskamer, net als de gastvrijheid van Groene Ster. Na afloop nog sjaal van bekerwedstrijd Groene Ster tegen sc Heerenveen gekregen van vorig seizoen, haalde de voorzitter zo uit de vitrinekast vandaan toen ik bevestigde sc Heerenveen fan te zijn.
Rapporteur daarna met z'n vrouw ook nog gesproken, die waren zelfs op de fiets. Ik moest toen nog 290 kilometer terug, haha.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk BerichtenWeinig van meegekregen vandaag. Hooguit wat twitterberichtjes waarbij werd aangegeven dat er inderdaad weinig gebeurde voor beide doelen.
Uiteraard op hem gestemd.
Comment
-
We mogen weer stemmen en jawel er staat een HSC'er tussen. Aanvallend liep het allemaal een beetje stroef, maar verdedigend stond het als een huis en daardoor is Michael Wensing genomineerd. Wel even stemmen natuurlijk!!!!
https://twitter.com/DerdeDivisieZon
Comment
Comment