Mededeling

Collapse
No announcement yet.

District Noord

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou in elk geval toestemming laten vragen voor je foto's. Geld is twee, maar het is toch wel zo netjes dat iemand anders even vraagt of hij iets mag gebruiken wat gewoon van jou is.
    Bovendien, het zijn goede foto's, je steekt er tijd in etc.

Comment

Ondanks dat er een aantal spelers is opgestapt bij Pelikaan S wint het vandaag wel van medekoploper Noordscheschut met 2-1.
      Nu gaat Pelikaan S ( samen met Oranje Nassau ) aan kop in 1E.
      Voorlopig is dus van het ineenstorten van de club, waar zovelen op rekenden en vaak ook op hoopten, nog geen sprake.

Comment

Als er maar 3 basisspelers vertrekken en je hebt een selectie vol betaald voetbal en topamateur ervaring dan is het ook vrij logisch dat ze gewoon winnen en bovenin mee blijven doen.

Comment

Ik was vanmiddag bij PKC'83 tegen Leeuwarden Zwaluwen. Vier goals in het eerste half uur en daarmee was de koek qua doelpunten op, 2-2.Weer geen winst voor PKC'83 wat nu al 6 wedstrijden op rij niet gewonnen heeft en nog maar 2 clubs onder zich heeft. Een daarvan is VVG, die speelden een degradatieduel bij Broekster Boys en kregen met 5-1 op de broek. Lijkt toch een vrij kansloos seizoen te worden voor VVG. Verliezen niet alleen veel maar ook vaak dik.
          ON pakte in de slotfase 3 punten bij Drachtster Boys en mag deze week koploper zijn in 1E. Vrijwel elke week een andere koploper in een competitie met een stuk ok of 6 a 7 titelkandidaten.

Dokkum won ook, 3-0 van Birdaard, Be Quick ook 0-1 bij Zuidhorn. Mamio won uit bij Niekerk met 0-2,grootdte concurrent is stadgenoot Lycurgus, die wonnen met 6-0 van de Heraclieden en hebben 3 punten minder dan Mamio. Over twee weken is het Lycurgus-Mamio.

Na PKC'83 snel naar corpus gefietst voor de laatste 25 minuten van de topper in de 019 competitie, Groningen tegen PSV, Groningen won met 1-0.
          Redelijk wat celebs gespot, bij PSV op de bank van Nistelrooy en Ooijer, bij Groningen Peter Hoekstra en langs de kant meende ik Nevland te spotten, met muts, maar geen Nevland muts. Was hem desondanks toch. Veel publiek trouwens ook, meer dan 400 toch wel.

Comment

Die jongen in het geel speelt de stervende zwaan? Elke foto bevat wel iets opvallends, knap.

Comment

Vanmiddag dik anderhalve wedstrijd gezien in 1E. Eerst naar GRC tegen hekkensluiter GAVC. Dat werd een makje voor GRC. GAVC slaagde er vrij zelden in de bal bij een medespeler te krijgen. Zo bezien duurde het nog lang voor het 1-0 werd. Pas 3 minuten voor. Net voor het uur vielen kort achter elkaar de 2-0 en 3-0 en daarmee was het wel beslist leek mij, bij Stadspark was het rust en nog 0-0, dus leek het mij wel een goed idee om de vast spannender tweede helft van die wedstrijd te gaan kijken en het laatste kwart van GRC-GAVC te laten voor het wat het was. Qua doelpunten maakte het niet uit. GRC-GAVC bleef 3-0 en Stadspark-Gomos 0-0.

Gister van Nistelrooy in levende lijve gezien, vanmiddag alweer een legendarische spits, Martin Drent! Trainer van GOMOS.

In 2L ook een oude bekende qua spits, Marnix Kolder scoorde de 1-1 tegen koploper Helpman. Was ook de uitslag, tegenvaller voor Helpman tegen de club die voorlaatst stond.
              Laatste is nog immer Gruno, die verloren vanmiddag, 11-3 deze keer bij Germanicus. Die staan nu tweede op 1 punt van Helpman. Gruno is nog puntloos en kreeg in 9 wedstrijden al 49 tegengoals.

In 3B ook een belabberde voor de Groninger stadsclubs. Nummer 3 Groninger Boys verloor thuis met 2-3 van het tot vanmiddag nog puntloze ZNC en gedeeld koploper Forward verloor met 3-1 van FVV, die staan voorlaatst en verloren hun vorige wedstrijd nog met 12-0.

Comment

Zaterdag naar koploper Oranje Nassau tegen Zeerobben geweest, vlotte 1-0,daarna ontliep het elkaar niet veel. Tot tien minuten na rust, rood voor een Zeerob en uit de vrije trap scoorde Rick Wiersma 2-0. Dik 10 minuten later stond het 4-0 en was de wedstrijd gespeeld. Kort voor tijd wrd het nog 4-1.
                Medekoploper Pelikaan S verloor.
                VVG en PKC'83 verloren ook, 0-4 van Winsum en 3-0 bij Balk en staan nu op de onderste plaatsen.

Dokkum verloor ook, Buh kwiek speelde gelijk, Mamio won en liep twee punten uit op nummer twee Lycurgus, gat is nu 5 punten, volgende week de kraker Lycurgus-Mamio.

In 5D zowaar de eerste nederlaag voor Groninger Boys. 6-2 maar liefst, uit bij Corenos. Freddy scoorde uiteraard de twee GB goals. Daarmee is VVK nu koploper. Die hebben maar 2 verliespunten.

Op zondag niet naar een wedstrijd geweest omdat we 's middags al richting Utrecht gingen voor een avond lang Dweezil Zappa die bijna 3 uur lang het repertoire van zijn vader speelde. Geweldige avond!

Anders was ik naar Forward gegaan, die wonnen met 4-1 van HSC en doordat koploper Peize verloor staat Forward nu weer gedeeld eerste.

In 2L leek Gruno dan eindelijk zijn eerste punten te pakken. Thuis tegen GVAV RAPIDITAS kwam het op 3-0, maar in de laatste 5 minuten werd het van 4-2 nog 4-5...

In 1F won GRC knap bij het sterke VKW met 0-1.GRC doet het uitstekend en staat vijfde.
                En dan was er nog de club van gevegt, Dalfsen dus, tegen Stadspark. Die won Stadspark met 2-1.Belangrijke zege in de strijd voor lijfsbehoud.
                Volgende week ontmoet ik gevegt, dan is het GRC tegen Dalfsen. Die met de duikbril op is gevegt.
                Last edited by Abubakari; 4 Dagen Geleden.

Comment

Neem aan dat er dan volgende week ook een foto van gevegt in dit topic verschijnt?

Comment

Ik heb mijn twijfels of ie wel op komt dagen.

Comment

Working...
                    X