Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Be Quick 1887

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Thanks

Comment

Nou in deze discussie heeft hij toch wel degelijk wat punten, en zegt hij niet zoveel vreemde dingen. ( zeg ik als pure buitenstaander)

Comment

Hoe dan ook werd mij bij de eerste post al direct duidelijk dat het dezelfde schrijver is. De zin En vaak hoorde je vanuit de club deed het 'm. Past duidelijk in het oeuvre dat ik hier heb leren kennen.

Wel nieuwsgierig wie daar nu achter schuil gaat eigenlijk.

Hier wordt er wel naar geraden: https://www.tweenul.nl/nieuws/wessel...-contra-ekster
        Last edited by Unregistere; d-m-y, H:i.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
          Linkje ?
          ik zie geen psycholoog noch een lekker wijf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
            Nou in deze discussie heeft hij toch wel degelijk wat punten, en zegt hij niet zoveel vreemde dingen. ( zeg ik als pure buitenstaander)
            Net als met Ronald destijds is het vooral de manier waarop.

Comment

Wisten jullie trouwens dat eksters helemaal niet op glimmende dingetjes af komen? Wel zijn het handige verzamelaars. Zie ook https://wibnet.nl/dieren/vogels/klop...-dingen-stelen

Dit even voor het weetje van de maandagmiddag.

Comment

Aardig oefenpotje gezien van Be Quick uit bij de nieuwbakken zaterdaghoofdklasser Buitenpost. Het bleef 0-0. Toch vermakelijk met aardig wat kansen over en weer. BQ wat sterker met de beste echt uitgespeelde kansen, maar een echte "killer" voorin ontbrak vandaag. Maar met 10 doelpunten in de vorige 3 oefenwedstrijden ga ik er maar vanuit dat het een incident was. Achterin is het af en toe wel "broos". Verder een paar goede combinaties gezien, zeker op hoofdklasse niveau. Daarnaast ook de wil om het spel te maken. Terwijl Buitenpost gaandeweg de 2e helft voor het "puntje" ging spelen, ging BQ door voor de winst. De paal en eerder twee wilde wreeftrappen, ipv rustig binnenkant voet, en een passeeractie te veel stonden dat in de weg.

Comment

Working...
                X