Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe app's voetbal.nl en wedstrijdzaken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik kreeg zondag bij Stadspark-GRC een prima print van het wedstrijdformulier waarop ook alles klopte. Gewoon zo'n 'ouderwetse' met oranje accenten.
    Nou mooi. Stadspark wilde natuurlijk niet voor de tweede keer een zooitje in hun opstelling.

Comment

Wat ik vooral nog slordig vind is dat een uitslag nu direct vastgelegd is. In het oude DWF moest je nog akkoord geven. Dat hoeft nu niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
        Ik kreeg zondag bij Stadspark-GRC een prima print van het wedstrijdformulier waarop ook alles klopte. Gewoon zo'n 'ouderwetse' met oranje accenten.
        Ja, die krijg ik bij de wedstrijden van ASWH tot op heden ook elke keer. Uit Ún thuis. Onze buren van IFC snappen echter nog altijd niet hoe ze dat voor elkaar moeten krijgen, dus afgelopen zondag moest ik ook weer bij een bestuurslid van Nuenen naar de opstelling hengelen.

Ben benieuwd of Unitas het wel voor elkaar heeft komend weekend.

Comment

Wat betreft de app ben ik inmiddels om. Zaterdagmorgen bij de koffie binnen twee minuten geregeld en na afloop zie ik dat de uitslag is vastgelegd.

Al hebben we bij de O13 gelukkig nog niks van doen met basisspelers, wissels en rugnummers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
            Wat betreft de app ben ik inmiddels om. Zaterdagmorgen bij de koffie binnen twee minuten geregeld en na afloop zie ik dat de uitslag is vastgelegd.

Al hebben we bij de O13 gelukkig nog niks van doen met basisspelers, wissels en rugnummers.
            Maar dat is de wedstrijdzaken app toch?

Comment

Ja, klopt. Daar ging het hier ook over toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
                Ja, klopt. Daar ging het hier ook over toch?
                Deels, ik hoor daar ook goede verhalen over.

Over de voetbal.nl app alleen maar negatieve dingen tot nu toe.

Comment

Het lijkt erop dat ik toch verplicht moet gaan overstappen naar de update. De oude app flgeeft de melding dat er geen netwerkverbinding is :(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
                    Het lijkt erop dat ik toch verplicht moet gaan overstappen naar de update. De oude app flgeeft de melding dat er geen netwerkverbinding is :(
                    Bij mij ook, maar na de update kan ik me niet meer aanmelden. Dus denk dat ik het voorlopig maar zonder app moet doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
                      Bij mij ook, maar na de update kan ik me niet meer aanmelden. Dus denk dat ik het voorlopig maar zonder app moet doen...
                      Gebruik je een andere mail in de vorige app dan die in Sportlink staat?

Comment

Je moet jezelf opnieuw registreren denk ik.

Via Twitter de bevestiging gehad dat hij het niet meer gaat doen.
                        Een beetje onnozel als je t mij vraagt. De nieuwe app mist nog een aantal functionaliteiten.

Maar het belangrijkste is dat het een onoverzichtelijke brij geworden is.

Comment

Nee, je hoeft je niet per see te registreren. Wel een nieuw wachtwoord aanvragen. Maar dat ligt aan het emailadres wat van je in Sportlink opgeslagen staat.

De onoverzichtelijke brij valt uiteindelijk wel mee, dat is gewoon een kwestie van wennen (vind ik dan). Maar welke functionaliteiten missen dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
                            Gebruik je een andere mail in de vorige app dan die in Sportlink staat?
                            Nee, ik krijg steeds: Kan de servers niet bereiken vanaf uw apparaat. Check uw internetverbinding.

Comment

Sinds die nieuwe app van voetbal.nl er is hebben wij nog alles gewonnen, dus ik ben er blij mee!

Comment

Data error bij de KNVB site. Zijn ze samen gaan werken met DVK?

Comment

Working...
                                X