Announcement

Collapse
No announcement yet.

Engelse bekertoernooien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Liverpool-Everton in de 3e ronde FA-Cup!

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
      Liverpool-Everton in de 3e ronde FA-Cup!
      Alweer... Was 2 jaar terug ook de 3e ronde. Liverpool dus voor het 3e jaar op rij PL-tegenstand in deze ronde.

En ook weer Wolves - Man U, dat was de kwartfinale vorig jaar.

Chelsea ontvangt Forest, Tottenham naar Middlesbrough, Arsenal ontvangt Leeds en City ontvangt Port Vale

Comment

Debuut van Virgil destijds.

Comment

Het laagste rugnummer bij Liverpool is 51
          -
          Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
          En God huilt vroom alleen
          -

Comment

4-0 bij rust voor Villa. Logisch met C-elftal.
            "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

United en City eenvoudig door, Leicester leek daar ook naar op weg, maar het verspeelde een 0-2 voorsprong bij Everton. The Foxes namen de penalty's wel beter en gaan dus alsnog door naar de laatste 4.

Comment

Leicester City - Aston Villa en Man Utd - Man City als halve finales. Duels in januari (uit en thuis)

Comment

Mooie kans dus voor Leicester om weer een prijs te pakken. Zou wel een mooie beloning zijn voor hun sterke seizoen tot dusver.

Comment

Is er nog een site waar ik op kan zien waar aan gegeven word in welke divisie de clubs spelen ?

Anders moet ik alles opzoeken van de clubs waarvan ik het niet weet.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                      Is er nog een site waar ik op kan zien waar aan gegeven word in welke divisie de clubs spelen ?

Anders moet ik alles opzoeken van de clubs waarvan ik het niet weet.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/2019–2...d_Round_Proper

Comment

Thanks

Comment

Net terug van Watford-Tranmere Rovers. Blamage voor thuisclub.

Comment

Knap van Sheffield.

Comment

Wat een hoop lege tribunes zeg.

Comment

Heel normaal bij dit soort wedstrijden. Ondanks dat veel clubs de toegangsprijzen verlagen. Gisteren bij Watford 15 pond betaald.

Comment

Working...
                                X